Blog

Live Interview over de Marketing Bijbel en digitale marketing trends

2020/03/17

Voor alle marketeers die thuis werken en bij uitbreiding iedereen die wat wil opsteken over heden en toekomst van digitale marketing: Tijs Van Autreve van Invisible Puppy interviewt Bert Van Wassenhove over De Marketing Bijbel voor een digitale wereld.

Terug

In het interview behandelen we volgende vragen:
- Wat staat er nu eigenlijk in dit boek en voor wie is het bedoeld?
- Wat is er veranderd over de verschillende versies van "Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen" tot deze meest recente Marketing Bijbel.
- Moet je nog een eigen website hebben? Daar staat een volledig hoofdstuk over in het boek.
- Zorgt SEO er voor dat Google op een manier eigenaar wordt van je website?
- Wat is er helemaal niet veranderd in marketing de voor voorbije jaren?
- Wat brengt de toekomst voor marketing?
- Welke zijn de klassieke pitfalls waar mensen blijven in vallen?
- Hoe breng je agile werken in marketing in de praktijk?
- Wat is de volgende stap na Instagram en TikTok?
- Wat is de toekomst van email?
- Is chat het medium van de toekomst?
- Hoe kunnen marketeers nu al artificiële intelligentie in hun plannen verwerken? Hoe pak je AI voor marketing vast?
- Hoe ga je als marketeer aan de slag om data silo's te doorbreken?
- Wat kunnen we van Alibaba leren over innovatie en marketing?
- Hoe kan ik mij als digital marketeer voorbereid op het AI tijdperk?
- Moet je een Corona top-topical campagne doen?
- What's next voor Bert Van Wassenhove?

Zeker tot het einde kijken en luisteren dus!

Deel dit op

Bestel De Marketing Bijbel nu online