DE MARKETINGBIJBEL VOOR EEN DIGITALE WERELD
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?
Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.
De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.
Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.
De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld bouwt verder op Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen.
Downloads
BRONNEN EN VERWIJZINGEN
bvlg.blogspot.com/2016/12/belgian-social-media-monitor-december.html
www.marketingfacts.nl/statistieken/detail/aantal-facebook-gebruikers
www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action
www.statista.com/statistics/377808/distribution-of-facebook-users-by-device/
www.vrt.be/vrtnws/nl/2014/02/04/facebook_is_mainstreamgewordeninvlaanderen-1-1861165/
developer.twitter.com/en/docs/tweets/optimize-with-cards/overview/abouts-cards.html
www.emailstats.nl/definities-same-email-marketing-statistieken-standaard/
www.techradar.com/news/what-is-5g-everything-you-need-to-know
www.thinkwithgoogle.com/data/mobile-path-to-purchase-statistics/
De 9 verschillen tussen marketing managers en startup marketeers
airtable.com/templates/marketing/expqcJBnIeWOvxJX0/growth-experiments
UITVERKOCHT!
EEN DIGITAAL MARKETING PLAN IN 100 DAGEN
Een krachtig model om alle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf
De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie, en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. 'Dit is een boek dat zonder omwegen de essentie van digitale marketing uit de doeken doet. Complexe zaken in weinig woorden eenvoudig uitleggen is weinigen gegeven.