Met enkele decennia ervaring in marketing, communicatie en ondernemen is Bert een bekend figuur in zowel de marketing scene als bij ondernemers.
Met zijn ervaring als marketing man en digitaal expert, en zijn netwerk, helpt team een innovatief idee om te zetten in een duurzaam bedrijf.
Authenticiteit is daarbij altijd een kernwoord.
In de boeken "Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen" en " De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld" bracht ik 25 jaar ervaring in digitale marketing samen met als doel iedereen die aan de slag wil met marketing in deze digitale tijden een degelijke basis aan te bieden.
Het eerste boek (Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen" werd een bestseller en standaard werk voor studenten en managers die een praktisch stappenplan willen om hun marketing digitaal te maken. Verder bouwend op dat succes schreef ik in 2019 een opvolger (De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld) die niet alleen een update inhoud van het eerste boek, maar ook uitgebreid ingaat op actuele onderwerpen zoals content marketing (message) en agile marketing (method).