LIVE INTERVIEW OVER DE MARKETING BIJBEL EN DIGITALE MARKETING TRENDS

NL

In het interview behandelen we volgende vragen: 
- Wat staat er nu eigenlijk in dit boek en voor wie is het bedoeld? 
- Wat is er veranderd over de verschillende versies van "Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen" tot deze meest recente Marketing Bijbel. 
- Moet je nog een eigen website hebben? Daar staat een volledig hoofdstuk over in het boek. 
- Zorgt SEO er voor dat Google op een manier eigenaar wordt van je website? 
- Wat is er helemaal niet veranderd in marketing de voor voorbije jaren? 
- Wat brengt de toekomst voor marketing? 
- Welke zijn de klassieke pitfalls waar mensen blijven in vallen? 
- Hoe breng je agile werken in marketing in de praktijk? 
- Wat is de volgende stap na Instagram en TikTok? 
- Wat is de toekomst van email? 
- Is chat het medium van de toekomst? 
- Hoe kunnen marketeers nu al artificiële intelligentie in hun plannen verwerken? Hoe pak je AI voor marketing vast? 
- Hoe ga je als marketeer aan de slag om data silo's te doorbreken? 
- Wat kunnen we van Alibaba leren over innovatie en marketing? 
- Hoe kan ik mij als digital marketeer voorbereid op het AI tijdperk? 
- Moet je een Corona top-topical campagne doen? 
- What's next voor Bert Van Wassenhove? 

Zeker tot het einde kijken en luisteren dus!

De Marketing Bijbel voor een digitale wereld werd genomineerd voor Managementboek van het jaar 2020, check hier de longlist.

Previous
Previous

MARKETING STRATEGIE CANVAS

Next
Next

WAT ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE VOOR MARKETEERS KAN BETEKENEN