NOMINATIE VOOR MANAGEMENTBOEK VAN HET JAAR 2020

NL

Alweer goed nieuws, mijn boek “De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld” is genomineerd voor het Managementboek van het Jaar 2020!

 
 

Alweer goed nieuws, mijn boek “De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld” is genomineerd voor het Managementboek van het Jaar 2020!

In het boek breng ik samen wat ik de voorbije 25 jaar geleerd heb over marketing: 
* Strategische dingen die eigenlijk niet veranderd zijn zoals het benoemen van de essentie, de WHY van je bedrijf. 
* Wanneer en hoe je digitale kanalen inzet zoals Facebook, Google of gewoon email marketing. 
* Wat de juist boodschap is op welk moment, dus ook de strategie achter je content marketing. 
* Hoe meten in dit alles een cruciale rol speelt 
* En in het tweede deel geef ik mijn visie op de nieuwste drivers van je marketing plan, denk aan groeimarketing, het gebruik van artificiële intelligentie en hoe je je marketing afdeling best organiseert in deze boeiende nieuwe wereld. 

Toeval of niet, maar toen ik aan mijn eerste website aan het werken was 25 jaar geleden, toen ging ook Managementboek van start. Die vieren in 2020 dus hun 25jarig jubileum, en daar wil ik ze bij deze hartelijk mee feliciteren! 

De volledige lijst met genomineerde boeken vind je op managementboek.nl/longlist. Ga daar zeker een kijkje nemen!

Check hier de longlist voor Managementboek van het jaar 2020

Previous
Previous

WAT ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE VOOR MARKETEERS KAN BETEKENEN

Next
Next

UW BOEK IS VRIJDAG IN HERDRUK GEGAAN ...